Гарантія та повернення.

Повернення продукції належної якості.

Продукція визнається має належну якість у тому випадку, коли її характеристики, властивості та зовнішній вигляд не змінилися з моменту покупки, а фабрична упаковка не розкрита. При порушенні цілісності пакувального матеріалу повернення та обмін якісної продукції не провадиться. Покупець (фізична чи юридична особа) може скористатися своїм правом протягом 2 тижнів (14 днів, включаючи святкові та вихідні) з моменту отримання повернутий придбаний виріб. День покупки у розрахунковий період не входить. Таке право надається покупцеві відповідно та у порядку згідно із Законом України «Про захист прав споживачів». Поки не відбулася передача продукції, споживач може відмовитися від виконання своїх зобов'язань за договором купівлі-продажу, але в цьому випадку він зобов'язаний відшкодувати витрати, які продавець поніс у зв'язку з виконанням обов'язків за цим договором.

Споживач може повернути якісну продукцію, придбану в одному з наших магазинів, якщо дотримано всіх перерахованих умов:

  • - продукція була у використанні;
  • - Цілісність фабричної упаковки не порушена;
  • - Показники, споживчі властивості та товарний вид продукції збережені в початковому стані;
  • - не зірвані етикетки та пломби;
  • - дана продукція не продається на метраж (не належить до категорії відрізних);
  • - Збережено чек (касовий або товарний).

Продукція не підлягає поверненню в тому випадку, якщо вона рекомендована, а також якщо відкрита, порушена або пошкоджена упаковка.

Повернення продукції неналежної якості

Якщо покупець незадоволений якістю придбаної продукції, він має право пред'явити претензії. Це необхідно зробити до того, як було розпочато роботи з настилу, монтажу, укладання даної продукції. З моменту придбання до подачі претензії куплена продукція повинна зберігатися в сухому приміщенні з нормальною вологістю (до 65% включно).

Продукція, що має шлюб, приймається назад без будь-яких додаткових умов з нашого боку, але тільки в тому випадку, коли ушкодження, дефект чи інша вада виникли не внаслідок неправильного поводження покупця з товаром. Також не підлягає поверненню продукція, зіпсована під час настилу, укладання, монтажу чи іншого виду експлуатації.

Порядок повернення бракованої продукції.

Продукцією неналежної якості визнається та, де є дефекти чи несправності, які перешкоджають нормальному функціонуванню. Не вважається бракованою продукція, дизайн чи оформлення якої мають елементи, які від заявлених, оскільки це впливає справність. Відповідно, така продукція не підлягає поверненню як бракована.

Важливо: не приймається назад продукція, яка зазнала пошкоджень під час зберігання, застосування, монтажу та інших дій, вчинених покупцем, або подій, що відбулися з його вини.

Якщо в процесі монтажу (укладання, експлуатації) виявлено заводський дефект, дії повинні бути такими:

  1. Припинити розкриття фабричних упаковок та роботу з матеріалом.
  2. Сфотографувати всі наявні пломби, етикетки, маркування та наклейки, а також виявлені дефекти.
  3. Надіслати нам фото електронною поштою. Як тему вказати «Шлюб», в тілі листа вказати обставини купівлі: число і місяць, кількість.
  4. Найменування та марку продукції.
  5. Наш співробітник уточнить деталі. У разі підозри на заводський шлюб до вас виїде експерт.
  6. Якщо виявлені дефекти будуть заводським шлюбом, буде проведено процедуру повернення відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Експертизу оплачує наша компанія, але якщо виявиться, що дефекти з'явилися з вини покупця, останній повинен буде відшкодувати вартість експертизи та пов'язані з нею витрати. Якщо упаковка продукції не розкрита, повернення здійснюється одразу, інакше необхідно дочекатися рішення компанії-виробника.

Умови належного зберігання та експлуатації підлогових покриттів.

Покриття для підлоги повинно зберігатися в приміщенні при кімнатній температурі і вологості до 65% включно. Перед укладанням продукцію обов'язково потрібно витримати в приміщенні, призначеному для монтажу та подальшої експлуатації, за нормального температурно-вологісного режиму. Укладати покриття слід за вологості навколишнього повітря від 40 до 65%. Така сама вологість повинна зберігатися і надалі. Під покриття необхідно укласти водонепроникний матеріал, наприклад поліетилен.

Вся продукція, виготовлена із натуральних матеріалів, зберігає їх властивості. З часом колір і геометричні розміри паркету і ламінату можуть трохи змінитися - це природні процеси для деревини, з якої виготовлено покриття для підлоги.

Якщо в процесі монтажу або підготовки до нього виникли питання, сумніви чи невпевненість як продукція або правильність дій, покупець повинен негайно зв'язатися з нашим менеджером. Співробітник поставить уточнюючі питання та надасть рекомендації щодо подальших дій. До з'ясування всіх нюансів та вирішення спірних ситуацій потрібно призупинити монтаж. У разі укладання матеріалу, який, на думку покупця, є бракованим, постачальник не відмовляється від розгляду претензії, але знімає з себе зобов'язання щодо обміну матеріалу або відшкодування витрат на його придбання.

Паркет, паркетна дошка, масивна дошка, ламінат та замкове пробкове покриття – високотехнологічна продукція, та крім вимог до температури та вологості, існують й інші. Зокрема, укладання повинен проводити навчений, кваліфікований персонал, який володіє необхідними знаннями та навичками. Тільки в такому разі монтаж буде виконаний правильно та якісно, а продукція прослужить протягом усього заявленого терміну.

Задавайте питання в Telegram